Emma

en sån da'
Jobbat idag igen. Btw så sög Batmanfilmerna som gick igår. Den första (Batman & Robin) sög bara så hårt att det gjorde ont! Inga komentarer! Den andra (Batman forever) va lite bättre. Val Kilmer (Batman) är bara sååå FUL, Nicole Kidman va snygg men konstig, Chris O'Donnell (Robin) va riktigt söt och Jim Carrey ("Frågan") va bara underbart bra. Han gjorde hela filmen! Fast det är klart, såg ju inte hela för jag somnade vid 12. Aja nog om Batman alla vet ju att de nya filmerna med Christian Bale är mycket bättre. Vem kan vara bättre än Christian Bale...

Jobbade med Jojo-Johanna idag. Hände någonting väldigt roligt. När vi gav eftermiddagskraften sa jag till Johanna -"Ibland när jag är less då orkar jag inte gå in i spiltan utan kastar in maten istället." Johanna svarade -"Såhär?" Och så kastar hon maten från gången och missar krubban totalt. Trodde jag skulle dö av skratt. Hon är så söt.

Blir tidig kväll ikväll. Jävligt trött efter helgen. Jobba imorgon... Blää!