Emma

Helgens tävlingar

Stor helg avklarad. Blandade känslor... Har både gått bra och dåligt. 

Kom trea i MsvB:3 på fredagmorgonen. Hade ungfär 63 % (tre domare) och det va bara två Stockhomsekipage som slog mig. 

Sen red jag MsvA:1 på 53 % med ettor och tvåor på nästan alla koffecienter eftersom att vi gjorde lite levader och "kast med liten flicka" som en av dommarna uttryckte det. Finns ett repotage på Västerbottensnytts hemsida om ni vill få ett litet smakprov. Gå in på svt.se - Nyheter - Västerbottensnytt - klicka sedan på fliken där det står dressyrtävlingar... Men VARNING! jag är jätteful! 
Såg ut någonting sånthär:

Levade ©

Sen red jag en urkassritt i MsvB:4 på lördagen. Räckte iaf till 60 % som räckte för att gå vidae till final i cupen. Kul att Monica och Stenis tog placering iaf.

På söndagen var det final. Den gick i MsvB:5, som jag faktiskt aldrig ridit förr. Roligt men lnepigt program. Det va redan väldigt klart vilka tre som skulle bli etta, tvåa, trea och jag vill lova att jag inte var bland dem. Red en riktigt bra ritt om jag får säga det själv, hästen gjorde allt jag bad honom om. Det blev runt 63 % (fast en domare hade mig på över 65 %) och jag slutade på en femteplats i klassen och en sjätteplats i cupen. Riktigt bra jobbat för en liten Nalle och en liten Emma.


Jag och Rinaldo trea i MsvB:3 ©    

#1 - Kattis

nu ha ja kollat på er på tv!!!!!

Gu va söt han är!!

O fasen va kul att det går så bra för er Emma!!!!



Saknar dig!



Puss!