Emma

OJ
Det va visst ett tag sedan jag skrev...
Kan ju bero på att datorn har varit sjuk och då fick vara borta på behandling. Några virus bara, men nu är den imun (hur fan stavas det?).

Hur som haver, vad har hänt?
Jag har börjat jobba på Max i kungspassagen. Inte jobbat så många dagar men det funkar ganska bra ändå. Sa upp mig från Scandic, vill lova att jag saknar kollegorna där.

Har varit och tävlat på SURF, red MsvB:4 på lördagen och vann(!) och red MsvB:3 på lördagen och kom trea, vårat lag vann omgången. Duktiga! Har jag någon gång nämnt att Nalle är den vakraste, finaste, härligaste, BÄSTA hästen i världen! Aja om jag har det så är det värt att nämna igen. Kul också att gamm-matte kom förbi.

Har som ni kanske förstår hunnit få tillbaka datorn efter behandlingen och nu är den frisk och fräsch vill jag lova! 

Har fått nya grannar...

Nu ska jag iväg på "hej-då-middag" med brudarna, sista svängen innan Norge. Vill lova att jag kommer att gråta ikväll...

 
#1 - Johanna

immun ;P