Emma

Jag har blivit brun!
Vi har så härligt väder här i Stockholm!

Min lediga dag spenderade jag i det fina vädret (så klart)!
Började dagen med att sova ut ordentligt, hade stängt av mobilen och allt för att inte bli störd. Sov faktiskt länge tycker jag, vaknade halv åtta. Ja okej, ni kanske tycker det va tidig morgon men jag kliver ju upp halv sex på vardagarna så det blev ordentlig sovmorgon för mig. Började med att ta en promenad i trollskogen (som för övrigt typ ser mer ut som vitsippeskogen) före frukost i solen.























Lite senare på dagen for jag, pappa, faster, farbror och kusinvitamin ner till kungsträdgården och åt lite lunch och glass. Sol sol sol! Here comes the sun... Blev en väldigt trevlig promenad i solen och värmen. och vet ni? Jag har blivit brun! Haha! Inte röd, utan brun! Fast jag lite röd först kan jag väll erkänna... Solsting?! Kvällen bjöd på middag (ja eller det va faster som bjöd på middagen) och galen omgång av tågspelet, har inte skrattat så mycket på länge. 



Idag har jag haft långdag i stallet. Det är ju så mycigt där. Hade lite tid att ta igen nu när jag varit ledig en dag (även om jag inte kunde slita mig helt). Lillen är ju så söt och mysig så man vill bara krama sönder honom, vilken liten gullis (och Jojo om du läser detta, tror du skulle gilla honom). Travat på Midi och skrittat på Pelle. Har jag världens finaste, snällaste och bästa hästar som jag tar hand om eller! Helt underbara!