Emma

Ledighet!
Ledig imorgon! Feels goooooooood! Ska stänga av mobilen och sova tills jag vaknar, blir säkert inte längre än till 7 ändå.

Kom just hem från en trevlig kväll med pappa på Hard Rock. Fast det tog typ först en halvtimme att hitta parkering, sedan tog det en timme innan vi fick ett bord. Det va det värt! Vi fick hänga i baren tills ett bord va ledigt, det satt en mupp och kollade på mig hela kvällen, och inte positivt för han var verkligen en MUPP! Typ oj-jag-har-bott-hos-mamma-hela-livet-och-nu-är-jag-40-och-har-ingen-tjej-mupp, mycket attraktivt, NOT! Aja bortsett från det hade jag och pappa trevligt iaf. Vi fick till och med se en Beatles-video, man blir så glad. Intressant, Rolling Stones-tröja, Beatles-skor och Elvis-plånbok, en helt vanlig 20-åring i dagens samhälle. Haha!

Travat Midimixen idag. Roligt roligt! Pelle och jag har varit ute på två härliga promenader i värmen (huuuur varmt som helst!) och Lille har fått beta lite, han blev glad, vi har också hunnit ha lite kvalitetstid med lite mys. Han är så go, man vill ta med honom hem så han kan sova i sängen.

Mätt, belåten, trött, ska sova...
God natt!