Emma

Happy, happy!
Så glad, så glad, så glad...

Glömde nämna i förra att jag varit på spinning. Hade förvånandsvärt bra kondis trots allt. Kul va det och man sov väldigt bra efteråt. Ingen träningsvärk fick jag heller vilket va tur eftersom att jag går så mycket i jobbet just nu.

Har jag börjat städa ur som jag skulle? Nä...

Om exakt en vecka vid den här tiden är jag faktiskt i Umeå. Kanske blandade kännslor hos er också (jag lämnar ingen oberörd...) men det ska faktiskt bli skönt att komma hem.

Har upptäkt en liten knöl på min vänstra handled... bäst att inte visa för mamma för förra gången jag hittade en knöl blev det livat och doktor och operation. Den gör ju inte ont, förutom om man slår på den med någonting och om någon trycker jättehårt på den (Becca). Tror inte det är nån fara.  

För övrigt löjligt glad igen, va ju ett tag sedan sist men det finns en sak man lär sig genom att gå igenom tunga och jobbiga saker och det är att man kommer tillbaka. Jag är sådär glad att om nån är irriterad så blir den arg på mig (fast det har inte hänt... än). Känner mig fri och galen. Hög på kärlek, lycka och frihet. Vilken underbar känsla. Hoppas bara att allt går som det ska och att det blir som jag tänkt. Kan ju inte låta bli att bli helt genomlycklig fast jag vet att jag borde ta det lugnt.

För att ni ska förstå hur glad (och för att det är en så hysteriskt ful bild) så ska jag visa.
(Vill säga att det inte är i mitt bästa ögonblick men det tokiga är att det är det ju... Haha! tragiskt...)
För att ingen ska bli skärrad för livet så lägger jag ut den som miniatyr... de som är modiga nog kan ju klicka på den.
Den är till dig Beccy!


E
#1 - Johanna

Skulle. Inte. Ha. Klickat.