Emma

Tillbaka i Umeå
Nu är jag tillbaka i Umeå igen på obestämd framtid.

Stockholm har varit såååå kul! Saknar alla redan... Saknaden lär ju bli större allt eftersom jag inser att jag lämnat dem. Vill bara säga att jag älskar er! Men vi ses igen, vill jag lova.

Blir bra att Katean kommer på torsdag. Annars hade jag nog blivit deprimerad och kanske flyttat till Sthlm vem vet? Peppar iaf, ska leta reda på alla träns och täcken nu, och börja inreda lägenheten lite. Fick den idag så den är hittills rätt tom. Men det löser sig nog också, kommer väll bara at ett tag.

Lyckats börja plugga också. Första dagen, uppropet, idag. Fattade typ hälften. Blev bara trött men det ska nog också gå bra. Flumkurs men det passar ju mig. Är nog lite trött efter de nio timmarna jag satt på bussen igår.

Full Rulle! 

Tänker inte lägga ut någon bild för jag är rädd att jag blir deprimerad om jag kollar igenom dem...