Emma

Dan före doppare dan

Hej hopp!

Åkte ut till mamma igår. Han precis så jag fick se Anna Ankas Jul. Jag hatar Anna Anak och tycker att hon är en otroligt korkad person. Dessutom måste hon vara den person i världen som har mest komplex för sig själv. Hur som helst så så jag programet efter som att mina hjältar Simon och Tomas va gäster. De va bäst men fru Anka verkar ju ha något fel...

Han med en skritt ut i djupsnön barbacka på Dunder i mörkret också. Det va otroligt mysigt.

Idag kom Jojo dit så då red vi alla ut i skogen. Hon tog ju självklart superponnyn så jag provade mig på Agori och mamma fick ta Vestan.  Det gick ganska bra men eftersom att jag och johanna ville mer än att trava så fick vi lämna av mamma efter en vända och fara ut igen. Åh så kul att galoppa i djupsnön på en stor äng. Va lite orolig att Agori skulle bocka av mig men han va så snäll så. Otroligt härligt!!

Efter det så julpyntade vi stallet, jättemysigt!

Imorgon (då är det julafton, jippie!) åker jag ut tidigt och rider lite med Jojo igen. Sen blir det ju självklart julfirande. Anka på julafton ska fan inte vara nån Anna, våga vägra!

 

God Jul på er Alla!


 

#1 - Beffa

Håller med, enda Ankan på jul ska vara Kalle!!!