Emma

Tre semlor senare
En lagom svacka i mitt annars så otroligt hälsosamma och sunda liv. Visste ni förresten att Ullas sålde semlor för 10 kr idag? Det visste iaf inte jag så jag gick på Ica och köpte ist. Surt sa räven när han bet i äpplet! Blir det semelrea runt hela staden imorgon?

Fick 725 kg, 180 cm, häst över mig idag. Blev påsprungen, ramlade och hamnade under. Inte bra, men klarade mig väldigt oskadd. Kunde fasiken dött! Men jag älskar honom ändå. Gick inte bra att rida idag heller, har sina anledningar men orkar inte ta dem nu. Piggen gick däremot jättefint så man får glädjas åt det. Inte nog med att man blev dragen i snön av Rosen blev man ju också mulad. Gav dock igen så båda var väll typ lika blöta... i ansiktet iaf... nån var ju fasiken blöt in på trosorna. Inte juste men du är skylldig mig en semla!

Faktiskt varit en lite småjobbig dag idag. Är det positivt när man tänker att det är jobbit att leva själva livet, skönt när det är över? Borde kankse sova lite mer... och oroa er inte, kommer inte avsluta detta liv vid så ung ålder, kom bara på mig själv i underliga tanka och undrade vad jag egentligen höll på med. Men gör någonting bättre av det då för fan

Saknar en viss Rinaldo så mycket att jag inte kan beskriva det. Det enda att leva, kämpa och dö för. -Kärlek? Ni märker ju, dyster kväll ikväll! Jag som typ nyss snackat om att jag är på väg tillbaka... Skyller på att det varit en påfrestande dag.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom...