Emma

Livet rullar på

Saknaden är stor men livet har ett konstigt sätt att ändå fortsätta.

Sometimes I wish that I could freeze the picture
And save it from the funny tricks of time


Går faktiskt ganska bra. Känns tryggt att veta att han inte har ont mer och att ingen kan göra honom illa. Gör mig på något sätt glad. Han är säkert jättelycklig på de evigt gröna ängarna. Med Dustin och Nikita och så många andra, ingen nämnd ingen glömd, aldrig! Säkert så mycket kul att göra såhär första dagarna när man är ny så att han inte äns har tid att tänka på de han lämnat kvar. Men han är fortfarande Min Undrebara Rinaldo.

Ut och red med instruktörerna igår, fick rida Oliver. Fullt ös medvetslös! Haha inte riktigt.
Har lite problem med abstinensbesvär. Red iaf Rasi och Rosen idag, gick bra. Kul att få rida, får en att tänka på annat, kan ju inte sitta ensam hemma hela dagarna.

Jobba imorgon. The Lyckopiller is back! Sedan jobba lördag till 4 på natten, vara på stallet 8 på söndag sedan bär det av till Stockholm och Hogsta (liten visit bara) med nattåg söndag till måndag. Sömn? Det är fan överskattat. Ser väll vad jag säger på onsdag.


Måste säga att jag aldrig kunde tro att så många skulle bry sig. Vart jag än går får jag uppmuntrande ord och kramar. 

There's a shadow hanging over me 


Saknar dig älskling!

#1 - Beffa

Jag får ju tårar i ögonen av att läsa vad du skriver så fint. Det är inte lätt att förlora någon man älskar så, speciellt inte i förtid. Massa styrkekramar till dig!

#2 - Ida

Imorgon då jävlar Emma, då ska vi jobba skiten ur oss!



Å då vi inte jobbar kan vi kramas lite å trösta varandra...=)



ses imorgon. kram