Emma

Huvudstaden...
Jaha då bor man i Stockholm. Vart bor du? Jag bor i Stockholm! I Djursholm (Danderyd), hur illa är det? Dessutom kör jag förbi slottet varje morgon.

Mina dagar går till att ta hand om några jättefina hästar. De är underbara. Deras ägare är också underbara så jag stormtrivs! Härligt värre! Just fått lite ordning i lägenheten, packade upp alla lådor förutom en halv i går (varför lämna en halv?). Riktigt nöjd!

Hur mår ni därhemma då? Saknar ni mig? Saknar faktiskt er redan också måste jag ju erkänna... ingen nämnd ingen glömd, kanske borde säga alla? Vissa speciella kan ju gärna få flytta ner. Det är väll alltid så att om man vill någonting får man lova att välja bort vissa saker.

Ser fram emot att kunna göra en massa saker här i huvudstaden. Fint område jag bor i också, bra för promenader och så. Sen ska jag göra stan någon dag då jag fått ordning på det andra i livet. Vilket äventyr!

Även om det känns som att jag är långt borta så är jag bara ett telefonsamtal från dig, tveka inte ring! Kan jag inte prata så kommer jag inte svara. Men blir bara glad för lite Good Old Company =)



Btw så fick jag lov att gå i över 40 min för att köpa lite choklad! Framförhållning! Får lov att fixa allt sånt på vägen hem från jobbet.

Haha! Körde fel idag och igår. Tror att jag kan! Måste lita mer på GPSen + framförhållning även där. Och där brode jag legat i den filen så att jah kunnat svänga...

Puss på er!