Emma

Stockholm
Flyttar till Stockholm imorgonbitti. Åker runt 10, så alla som vill säga hej då eller ge en kram boka in er, mycket att göra fram tills dess! Ska bli väldigt spännade att flytta iväg.

Alla på Max, jag kommer att sakna er jättemycket. Låt oss också glömma sista gången vi sågs och tänka på alla roliga stunder vi haft i resturangen istället. Skäms? Ja! tror att "förlåt" är passande. Hoppas ni inte dömmer mig för hårt.

Kommer också sakna alla tokfina människor på Hippo. Tror de kommer sakna mig lite också... Men jag kommer tillbaka!

Nu håller jag på att städa ur lägenheten förfullt. Går ganska bra, men måste köpa mer flyttkartonger...

Tur att jag har internet i Stockholm också för då kan jag uppdatera.

Hej så länge, ska luncha nu!

#1 - Johanna

Lycka Till!! Och passa på att suga åt dig så mycket du kan!! Hoppas du får det bra å att du kan fortsätta blogga så vi får se lite fina bilder å veta hur du har det =)