Emma

Häligt väder... igen!

Åh vad det är härligt väder, faktiskt lite för härligt nästan.
Varit på promenad med hästarna och nu ser mina axlar ut som en polkagris (vit och röd randiga). Däremot mina ben är dte ingen skillnad alls på och de har inte fått vädras på ett år, de borde vara känsliga.

vackra Midimixen ©

Har varit med kusinen i fredags, jättetrevligt! Mat, glass och talang2009. Sen sova eftersom att jag skulle upp och jobba igår. Igårkvällen blev det grillat, också hos kusinen men nu var resten av familjen med också. Varmt va det också, kunde sitta ute. Jättetrevligt och jättegott! En mycket trevlig helg med andra ord.

Allt är så fint i Stockholm, väldigt grönt men samtidigt väldigt färgglatt. Och alla hästar vill äta gräs! Mums!

Gott gott gott!

Idag har det verkligen varit underbart väder. I solen va det så varmt att man ville gräva ner sig (även om man bara hade linne och shorts), luften stod liksom still. Men man ska inte klaga. Hoppas på lika fint väder imorogn för då är jag ledig =) då ska jag sola lite och gå på stan lite. Duktig på att hålla ordning i lägenhetne nu så jag behöver faktiskt inte städa. Kanske ska jogga lite också. Sen bär det av till Strömsholm på torsdag, ska bli jätteroligt.

Vacker Lillen ©

Grattis till världens bästa mamma på morsdag!