Emma

Hur kunde detta hända?
Jag sov 13 h inatt! Fattar inte hur det kunde hända. Sa iofs till mig själv igårkväll när jag gick o la mig, att jag ska sova ut ordentligt men till 13.30?! När hände det senast?! Men jag tror att det behövdes för jag har sovit så dåligt på sista tiden. Hoppas bara att jag kan somna ikväll för jag ska upp tidigt och rida för mamma imorgon. Åh det ska bli jättekul! Har drömt väldigt roliga drömmar inatt också (tyder på att man sover bra, fantasin flödar). Först så drömde jag att jag och mamma bodde på nått slags gammeldags samhälle på ett ställe som kallades "markanden". Plötsligt kom en häxa som sa att hon skulle skicka ut tre bollar vid olika tidpunkter, bollarna skulle sjuta nått slags laser som skulle göra de som blev träffade till häxans slavar på den planeten hon bodde på. Ingen ville ju det så kaos utbröt. Korta versonen är iaf att jag och mamma löste gåtan och häxan dog och alla levde lyckliga. Egentligen väldigt spännande historia och vill ni höra hela så be mig berätta nästa gång ni träffar mig eller ring. Sen blev jag avbruten i min sjönheltsömn av halebop som smsade. Jag återgick till sovandet och hamnade i en dröm där jag va med i serien Vänner. Och det va tydligen Christian Walz också... Sen ringde mamma. Och jag undrar vem som trollade bort snön medan jag sov, trodde inte mina ögon när jag kom ut... fast det är ju lite lättare att cykla nu iaf.

Åh va jag tycker om att fixa och greja med Vestan. Hon är så snäll och fin. Mysgumman! Har nog råkat skämma bort henne lite med för mycke morötter och äpplen men vad gör man när de är så söt?! Ska ju bli jättekul att rida henne för mamma imorgon, förhoppningsvis under lite lugnare förhållanden än vanligt. Men hon har faktiskt blivit riktigt duktig. Tror hon börjar lita på mig. Badade henne idag så hon fick bli lite ren och fin, hon är ju väldigt duktig på att rulla i hagen och jag tror att hon sover med huvudet och pannan ner i spånet i boxen för hon är alltid spånig på hela huvudet.

Haft en väldigt trevlig helg! Blev Allstars och "möhippa" i fredags. Vi hade ju väldigt kul =) och vi hade även en annanas. Sen har jag jobbat lördag- söndag hela dagarna och det har ju okså varit rätt kul! Trivs ju så bra på mitt jobb. Haha! Lever livet!

Har haft lite mer tid för TVn på sista tiden (dålig vana). Favoritserie just nu, utan tvekan, är Seinfeld. Åh va kul det är. Antingen får man dock se till att se det på dagen eller så går det (för de som oftast är på stallet på dagen) på 8an mellan 23-00 och på 6an 00.30 (efter HIMYM). Sämsta tiderna men vad gör man...? Måste bara skriva en rad om com hems reklam. den är ju bara så bra, man får aldrig nog! Men nu verkar de ha bytt... Tror att ni fattar vilken av de alla som jag menar. Det finns ju väldigt mänga tragiska program som går, trodde att det här Simon & Tomas -programet "Sveriges fulaste hem" var ett sånt men tji fick jag, det är ju jättekul! Alltså det som egentligen gör det kul är ju att Simon (de som pratar engelska och har långt hår) är så klantig. Han gör så himla osmidiga och fula saker hela tiden, skrattar rakt ut alltså. Haha!

Måste bli bättre på att blogga, blir ju mer än en vecka mellan varje gång. Är väll lite omotiverad helt enkelt...