Emma

Tävling!

Snön kom och den försvann lika fort, men det gör inget för jag cyklar ju överallt.

Tävlade med Kate i helgen och det gick jättebra =)
På lördagen red jag LA:3 på 63,55% och fick en fjärde placering och på söndagen red jag LA:4 på 60,0%. Båda klasserna tillsammans gav mig en tredjeplats i Distriktsmästerskapet för YR. Bronsmedalj!! Kul grej, det är min femte DMmedalj i rad och alla har tagits på olika hästar... Conny-Ponny (silver PDM 2006), Rosen (guld YRDM 2006), Kerdos (guld YRDM 2007), Nalle (SDM 2008), Kate (YRDM 2009). Inte illa! Åh vad jag älskar att tävla! Och Kate var så fin, inga missar och inget strul. Hon liksom tände till när vi gick in på banan som att hon tänkte "Jippie!", det va superkul!


Dagens... nä, årets citat: "Det är inte grön, det är bara en annan nyans av svart!"

- The one and only Sofia Gyllengahm!

 

Nu måste jag sova, ska på univeritetet imorgon... dessutom tror jag att jag börjar bli lite sjuk. Lika bra att dte är svininfluensan för då slipper jag spruta!

Natti natt!