Emma

SM på Hippologum
Nu har SM i inomhushoppning dragit igång på Hippologum i Umeå. (Ville skriva äntligen dragit igång men jag vet ju att ni andra jobbat med det här hur mycket som helst när jag va i Sthlm så jag vågar inte det.)

Jag är pressvärdinna under helgen, hur coolt låter inte det. Kan dock inte vara ute på läktaren då utan kan bara gå till fönstret just utanför pressrummet. Är också med i Välkommstkommiten men vi har nog gjort det vi ska för helgen redan. Kul är det iaf, jag vill också åka på så välorganiserade tävlingar helt otroligt va alla hjälper till och fixar. Bra stämning upplever jag att det är också. Kul med ett jättestort hjärta eller munn eller vad det nu är. Kul om vi skulle ha den på dressyrtävlingar. Men jag tycker alla hästar sköter sig jättebra nu.

Varit ute en sväng i skogen med Kate idag. Hon tyckte det va jättekul och gjorde några minibockar och frustningar. Hon verkar trivas i Norrland trots allt. Hon är ju helt underbar! Imorogn tar vi nog bara en skritt ut, hoppas på fint väder...


Nu har jag typ äntligen städat klart lägenheten. Tjohoo!! Eller måste ner en sväng till men har burit kartonger och så två mornar i rad nu upp och ner för trappa så mina grannar verkar lite less, iaf en gubbe som bor under mig, han öppnade dörren varje gång jag gick förbi. Men jag är ju inte så smidig och tystlåten av mig... ligger helt enkelt inte i min natur. Och på tal om det så ramlade jag i trappen i trapphuset i morse med en flyttkartong (fylld med böcker) i famnen. Trodde liksom att jag gått ner alla trappsteg men tji fick jag!