Emma

KEVIN!!

Åh! Underbart!
Kevin Costner är mannen! Mannen!!! Och troligast kommer jag aldrig kunna kolla åt en annan man...
Han var så bra... Han är så bra!
Finns inte ord som kan beskriva...

Det hela började med att jag tillsammans med några andra självklart hängde på låset in till Liseberg. När jag väl kom in så insåg jag att jag hade världens bästa plats i mitten på rad två var ungefär tre meter från det ställe på scenen där Kevin skulle stå! Innan Kevin och hand band ("Modern West") drog igång så va det en tjej som tillsammans med sin guitarr utgorde förband. Hon va väll  bra. Efter henne va det en paus... sen drog det igång ett ganska långt filmklipp på skärmen bakom scenen. Filmen visade olika blandade klipp från filmerna som Kevin gjort. "Den har jag sett, den har jag sett, den har jag sett..." Sen gjorde han entre. Men inte på scenen som alla trodde, utan bakom alla, där vi hade gått in. Han gick mellan raderna och kramade några kvinnor på vägen till scenen.

 

För min egen del så fick jag ju panik och visste inte vart jag skulle ta vägen. Ögonen blev tårfyllda och hjärtat slog femhundra slag i sekunden. Jag kände hur syret och känseln gick ur armarna och benen och jag kunde knappt röra mig. Jag va otroligt nära på att svimma, allt snurrade... "Tur att jag hade sittplats" Tog ett tag innan kroppen lugnade sig och jag fick verkligen koncentrera mig för att inte svimma. MItt i konserten så sa Kevin någonting i stil med att alla som ville kunde komma fram till scenen. "Jag ska fram!!!" Klev typ på personer för att ta mig fram men det va det värt, fick jättebra plats just nedanför Kevin.


Vid flera tillfällen gick han fram så att de som stod nedanför scenen kunde ta på hans ben, vid ett av tillfällena fick jag möjlighet. "GAAAHHHHH!" I slutet av det hela så tog han hand med flera också och gissa vem som bla fick ta i hand... -JAG!!! Nu kan jag dö lyckligt! Efter allt så tog han upp tre olika (lite äldre) kvinnor som han dansade med på scenen... Åh, vilken man han är! Tror inte jag har fattat allt som hände då ännu...

 

Ja... Kevin spelade ju på torsdagen. Sen på fredagen så gick jag och mamma och såg Göteborg Horse Show på Scandinavium. Den va kul, såg hela dressyren (självklart) och lite hoppning också. Kollade på mycke hästgrejor men köpte inget eftersom att jag inte har någon häst för tillfället. På lördagen gick jag lite på stan och sen tog jag tåget hem... och här är jag nu. Och gissa vad jag tittar på... Men en Kevinfilm såklart!