Emma

Hästmättad

Åh... ridit fyra hästar idag. Va väldigt skoj men gissa om jag är trött nu. Länge sedan jag hade en sån heldag på stallet. Dressyrpass med allihopa också, underbart!

Började med super ponnyn. Som  vanligt är han jätterolig och gör alltid sitt bästa. Dunderbarast!

Den andra hästen var Roxanno. Det gick också ganska bra men han va inte så lätt... Väldigt fin häst!

 

Tredje uppsittningen blev på Rosenfels och han var en riktig stjärna. Han va riktigt fin att rida, länge sedan han kändes så bra då jag har ridit (MVG). Vi sysslade med en massa roliga saker, skolorna flöt bara på och byteserier ner till varannat va nemas problemas. Jätteskoj!

Fjärde gången jag drog på ridstövlarna var det för att rida Kerdos. Han va duktig och gjorde som vanligt allt man bad om. Kändes dock lite blek efter den store... Hade börjat bli lite trött också så vi tog det lite lugnt.

Imorogn ska jag rida de Gyllengahmska bestarna igen. Blir kul!

...och efter det vet ni alla vad som händer... (...ja alltså efter att jag har jobbat)
SJ har faktiskt sagt att man ska komma fram till Gtb, även om det inte blir den väg och med det färdmedel som var tänkt, så jag hoppas verkligen att jag kommer det. Annars kommer det nog inte finnas ord för vad jag blir!

Nu ska jag sova så snart som ♥Dansar med Vargar♥ är slut.
Natti

(Update kommer efter resan...)