Emma

Söndagkväll

Hej Hopp i Galopp!

Dagen har varit ganska skoj. Började med att vakna utan väckare en halvtimme före det va tänkt. Utsövd! ...tror jag iaf... Började med tat gå till stallet i kylan. Men dte va inte så farligt men jag trodde att jag aldrig skulle komma fram. Har väldigt varma men lite för stora skor som jag inte kan lyfta ordentligt utan liksom släpar vilket blir ganska tungt i snön. Sen hade jag motvind och ni vet när det liksom blåser i näsan så kan man inte andas. Men till slut kom jag fram.

Började med att skritta Lamell i skogen. Myspys!
Sen red jag Dunder-under. Han va så duktig! Ganska mjuk och samarbetsvillig trots att han bara ridits ut i skogen i nordmaling på sista tiden.

Sen lyckades jag tigga skjuts hem (tack och lov).
Sen har jag spenderat kvällen hos farmor och farfar. Väldigt trevligt och mysigt!

Nu ska jag nog sova, är jättetrött och tror att jag är påväg att bli sjuk...
Imorgon ska jag jobba.

Kram på er!
E