Emma

Tillbaka till verkligheten
Kommer bli ett långt inlägg... Vart ska jag börja?!

Kan ju börja med att jag anlände till Stockholm torsdagen den 3:e (Juni såklart)(första dagen på min "semester").
Började med att bo hos moster.

På fredagen (den 4:e) så tog min kusik Fredrik studenten. Det blev fest och roligheter!
Hans klass lyckades inte fixa flak sen blev det strul med någon bil och vi tänkte att -"han kan ju inte bli helt utan någonting". Så vi pyntade en skottkärra med lakan och ballonger. Den blev jättesnygg! Sen fick han åka runt i den och vi sjöng. Haha! Sen blev det ju fika och roligt.
 
Och vi va alla glada för hans skull...
  

På lördagen så blev det lite lek och bus i lekparker...
 
 
Sen lite bowling...

Och sen bio!


På söndagen så bytte jag till att bo hos faster.
Jag och Jojo började veckan med att gå på stan i två dagar. Skälvklart shoppade vi alldeles för mycket (fick knappt igen min väska när jag skulle flyga hem trots att jag lagt kudden i handbagaget). Ett måste är ju också muffin från muffinstället i Gallerian.

På kvällarna så fick vi god mat av faster och så spelade vi spel med kusin-vitamin, och på tisdagen så bowlade vi (min stackars handled...). Jag vann såklart!! (Hihi!)
På onsdagen så slutade han skolan så då var vi på avslutning och fick höra sång och tal och sedan äta jordgubbsbakelse. Trevligt! Sen kunde vi ju inte låta bli att leka lite i lekpark med den här kusinen också. :)
På tordagen åkte Jojo hem så då passade jag och Kusinen på att gå på bio och se en lite småmullig Jungel George i "Varning för vilda djur". Det va jättekul och den va jätterolig! Innan filmen gick vi lite på stan och hade trevligt.

Mellan fredag och söndag var jag sedan i ett regningt Vansbronationella dressyrtävlingar med AS och P. Det gick bra för dom och det va jättekul och hänga med. Kunde ju bara varit lite mindre blött om man skulle vara petig... Otroligt kul att träffa "Hogstadamen" igen.


Nu är jag hemma igen och ska fira sista dagen på semesten med att slappa i soffan framför en film.
Det låter väll bra?
Imorgon, jobb!

Hare!