Emma

Sommaren är här!
Underabar väder och värme!
Det glädjer in i själen!
Det är sol, sol, sol!!

Varit hemma hos mamma i några dagar...
Här finns fem små, söta, underbara, gullliga valpisar att busa med!
  
Underbara!
Kan inte vara hälsosamt att vara så söt... och fluffig... och busig och mysig och iiiiihhhhhh!!!

Har ju självklart ridit en del också!

Dunder ©
I tisdags så hoppade jag lite hinder med Dunder och Agori och igår och idag har jag ridit på ängarna (som är helt gröna). Det är ju helt underbart att galoppera på gröna ängar i solskenet. Fantastiskt! De är så mysiga och snälla.

Uvesta & Agori ©

Okej jag ska erkänna att min minisemester inte bara varit frid och fröjd... Tänkte ju att eftersom att det va så soligt och bra väder så kan jag ju lägga mig och sola och bygga på den lilla brännan jag nu är kapabel att få... det och för lite vatten resulterade i solsting vilket ledde till migrän som jag hade hela natten tills jag till slut fick tag på två alvedon (5 på morgonen). Sen har det tack och lov lagt sig. (It was worth it!) Men jag mådde väldigt illa där ett tag...