Emma

Äntligen klart!
Äntligen klar med caset :)
Befrielse!!
Lite småbesviken på mina pluggkompisar som inte ville fira det ikväll men det blev ju kul ändå...

Lets Lamiroc n roll!

Haha! Idag har jag ramlat av lille Lellis! Heltokigt! Han sparkade backut och sen for jag åt ett håll och han åt ett annat håll. Men jag var uppe på hästryggen igen innan någon han säga "Hoppsan". Den lilla sekunden jag låg i gruset såg det ut som att Lelle tänkte -Vad gör du? Dock så är mitt knä helt blått... Men jag överlever.

Idag har jag också tagit Ridborgarmärket för första gången på många år! Fick ju rida bästaste Oliver också och visa att jag kunde skritta, trava och galoppera. Kuligt, ska lätt ha på mig nålen på tävlingen i helgen! =)

Nu ska jag sova...
Utsläpp av hästar imorgonbitti och sedan universitetet!

Kramar på er!!