Emma

Göteborg here we come!
Nu börjar det dra ihop sig och om några (närmare bestämt 8) timmar så tuffar jag och syster iväg ner mot Göteborg!!

Jag ska ärligt erkänna att jag har lite pirr i magen, ska bli riktigt roligt!

Dock så har jag lite separationsångest... Känns jobbigt att lämna Lelle hemma nu när det verkligen går jättebra med honom. Men han är i goda händer och det är ju bara två dagar sen drar vi igång med träningen igen.

Jag har lagt upp en budget (obligatoriskt vid hästmässan) och en prioriteringsordning så att jag i första hand köper sånt jag faktiskt behöver. 1. En ny tävlingskavaj (helst Pikeur), 2. Ett riktigt snyggt pannband till Lelles dressyrträns (mycke strass), 3. Svart rundsytt träns till Lelle eller vita benskydd till tävling... Känner faktsikt mig så nöjd med min schabrak-benlindor kollektion här hemma så jag känner inget behov av att göra av med pengar på det (otippat för att vara mig), risken finns ju dock att jag blir sugen när jag väl är där...  

Nu ska iaf lägenheten städas till (man vill ju komma hem till en ren och fin lägenhet) och sedan ska jag packa och sen fixa matsäck och annat gott till resan (mycket viktigt).

 
Två galna fröknar Berg lösa i storstan... hur ska det gå?