Emma

Hoppning!
Idag har jag och Lelle hoppat högt! (för oss iaf)
Jag fick hjälp av världens bästa syster-yster!
Vi började med en 5,5a (för er som inte vet: en travbom in på ett kryss och sedan 5,5m=ett galoppsprång fram till en oxer) där jag lyckades hoppa 1 m och det kändes jättebra! Kände mig inte ens pirrig utan det va bara att rida! Underbara språng!!
   
Sen gjorde vi en bana på tre hinder, en oxer ett räcke med lådor (första gången) och ett räcke med vattenmatta. Tror ni att han brydde sig om lådor och vattenmatta? Näe, inte ett dugg! Underbara häst! Banan låg på 65-75cm (alltså ca 5-10 cm högre än förra gången, det tar sig)

Om jag får säga det själv så har jag skämts lite över min sits i hoppningen förut och jag var förut lite rädd att jag inte skulle kunna hänga med Lelle i sprången... Men det visar sig ju att det ändå ser ganska bra ut (tycker jag iaf)!

Nu blir det en lugn helg för min lille prins och för mig blir det jobb, men det känns ok efter en tentavecka!
Tjo!
E