Emma

En ledig dag!
Åh, en ledig dag och dessutom sovmorgon! Solen lyser (delvis)...

Jag har ägnat morgonen åt att drömma mig bort på sidor som säljer schabrak och täcken som går att designa själv. Tror jag vet hur jag ska beställa i December. Fast lär ju hinna ändra mig innan... Vill iaf har nytt schabrak till de gröna, de marina, de gråa och de ljusblå benlindorna och hade också tänkt beställa ett till vitt schabrak (Anna Scarpati) till min stjärna. Aja, är ju ett tag kvar men det skadar väll inte att drömma lite?

Idag ska lille Lellie-bus få hoppa, ska börja själv men sen hoppas (haha hoppas) jag kunna övertala syrran att hoppa lite också! Hon har ju lite mer koll på läget än vad jag har när det kommer till hinder. Kul blir det nog iaf! 
Tänk att jag snart har haft lille hästen i ett år... Tiden går fort!
 
Lelle chillar i hagen ©

Btw glöm inte att checka hemsidan, Lelle har en egen sida!

Kram på er!
E