Emma

Midsommarafton
Vilken underbar dag!

Vi av detta tråkiga väder inte känner,
När vi är med släckt och vänner!

Började dagen med att rida ut på min underbara häst som skötte sig som en prins! Kunde till och med galoppera genom vattenpölar. Jag blir så lycklig på honom! 

kl 13.30 var det tradionellt fika hos familjen L med 7 (eller va det fler) olika sorters hembakade kakor med kaffe till och sedan jordgubbstårta. Jag lät bli att äta någonting på hela dagen för att ladda inför så kan väll säga att jag direkt fick ont i magen... Men det hör väll till? Hur som helst otroligt trevligt! 

Efter det så åt vi morotssoppa i vår stuga. Dagens första solstrålar passade då också på att titta fram. 

Kl 19 var det som vanligt firande hos familjen G. Först fördrink och tilltugg och sedan middagsbuffe med lax, sill, potatis och pajer. Till det lite sång och snapps. Kan inte slå fel! Helt fantastiskt att få träffa bästa Hanna också. Kvällen blev lång... 

Jag, Hanna och Johanna hade också väldigt kul med mobilkameran då vi insåg att miljön ute i rovågern är väldigt trevlig i sommartid.