Emma

Oj vad tiden går!
Varit på en underbar liten mini-semester i Stockholm hos min faster, ingifta farbror och min kusin-vitamin. Flög ner i torsdags och kom hem måndag kväll.

Mycket roligt har hittats på. Varje dag har det (för min del) sovits ut, ätits (väldigt) god mat och spelats spel. Väldigt trevligt. I fredags så gick jag på stan största delen av dagen och sen fram mot eftermiddagen åkte jag och kusin-vitamin och hyrde film. Skulle se Monty Phyton men det hade de inte så det fick bli "Old Dogs" istället. Den bjöd på många skratt för oss alla, trevligt med en mysfredag. På Lördag så for jag och faster på stan en sväng (kvalitetstid) och sen gick vi på bio och såg Tin-Tin-filmen. Den har ju fått väldigt bra recensioner får alla håll och jag måste ändå säga att jag blev positivt överraskad. Den va jättebra! Såg den inte i 3D dock, tror att det är en upplevelse. I söndags hann vi med lunch på stan (italienskt), sen tog vi en promenad och kollade på NKs julskyltning (skyltsöndag) och sen gick vi och såg "Spamalot" på Oscarsteatern. Den var väldigt underhållande och trots att vi satt ganska högt upp så såg man och hörde allt. Jättetrevligt! På måndagen for jag åter ner på stan då de andra jobbade eller var i skolan och sen åkte jag hem efter en god middag och lite spel. 

Underbart att få ta ett litet break i vardagen och finna ny inspiration!