Emma

Gör mig redo!
Gör mig iordning för att åka till jobbet efter att fått vara ledig i EN VECKA! Nu är jag pigg och full av energi som behöver göras av med. Känner mig med andra ord ganska peppad, tror det blir bra för jag har börjat sova dåligt... Tror det är för att jag är för pigg. Fast det är också konstigt då jag tagit hand om och ridit 2-3 hästar under tiden jag varit ledig. Idag slapp jag ta ut på morgonen så det blir ingen stress, dock får jag ju inte träffa min älskade på morgonen så vi får se hur det påverkar dagen. Fast jag är ju så lycklig på honom även på avstånd så humöret är nog på topp! 

Fredagkvällen kommer spenderas i stallet, slutar 18 och åker dit sen. Men lille pållen ska vila så det blir ingen lång kväll. Sen får jag väll sitta hemma och lyssna på Beatles och äta godis som den ensamma människa jag är (läs ironiskt). Ska iaf upp tidigt för att hinna rida före jobbet på imorgon. 

Åkte i onsdags med mamma ut och åt middag. Väldigt trevligt! Fick klappa och pussa lite på fölen då och kan kostatera att de verkligen har växt sedan i sommras. Och att de är världens snällaste, de kommer direkt fram till en när man går in i hagen och man får klappa dem överallt. Fick pussa lite på bästa Lucky också men hon fick inte följa med hem... Har tyvärr inte tid med Hund. Igår var jag på trevlig middag hos farmor och farfar. Även om jag varit ledig så har jag ju gjort massor av saker! Sån är jag! 

 
"Äpplet" & Libaldi ©