Emma

Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav

Det har varit en bra och trevlig men lång helg. Har försökt ta igen mig efetr förra helgens nattjobb men det vill sig inte riktigt, känner mig fortfarande lite trött. (kanske därför jag däckade i soffan igår kväll och sov till 3 i morse innan  jag vaknade och bytte om, borstade tänderna och la mig i sängen.) 

Jobbat på stenhårt och bra va nog det för det har varit mycke folk i helgen. Vilken tur då att man fick jobba med bästatse Vickan och Lotta och några andra härliga människor (ingen annan nämnd, ingen glömd). Fast söndagen var väll kanske inte min skarpaste dag, kändes som att allt jag rörde gick sönder eller föll eller blev fel men vi hade ju kul ändå. Nu har jag tre lediga dagar, som helg mitt i veckan, och ska försöka vila upp mig ordentligt nu= vara mycket i stallet. Btw, va det nån som såg Kevin på Skavlan? Helt underbar, jag smälte!

Lotta, Erika & Jag på TC

Har även hunnit spendera lite tid med kusinvitamin, faster, farmor och farfar i helgen och fått god mat och spelat spel (som jag tror att jag förlorade alla omgångar).    

Grattis till Jonasdotterskan som vann helgens högsta klass och som dessutom hade fina placeringar i andra klasser. Du är grym!!

Det känns nu som att sommaren verkligen är över och hösten har tagit tag om oss med ett järngrepp och bidragit med kyla, vind och regn. Men jag står fortfarande fast vid att det bryr mig ganska lite då jag har en så underbar häst som jag älskar ♥ (gick väldigt bra att rida igår igen).

Vackra Don Leonardo med blågul rosett på SURF

Vill bara ha det sagt (och det är så löjligt att jag måste skriva det längst ner) att jag tycker att det är komiskt och ganska tragiskt då det finns personer som kan ytterst lite, och som inte har någon erfarenhet, som ändå går runt och kritiserar andra bakom ryggen och snackar skit. PATETISKT!