Emma

Effektiv vecka!

Vad mycket man hinner om man har mycket att göra! Haft en väldigt effektiv vecka.

Började på måndagen med en ledig dag från jobbet, så det fick bli en heldag på stallet och ridning av två hästar (Kingston & Lelle).
På tisdagen red jag två hästar (Kingston & Lelle) före jobbet (kl16-01).
Onsdagen var lugn, då skrittade jag ut med en häst (Kingston) och sen jobbade jag (kl16-01) medan Lelle fick hoppas av E på kvällen (och de var jätteduktiga!).
På torsdagen red jag två (Kingston & Turnrosa) och sen fick Lelle ta en promenad i skogen, sen jobb (kl16-01).
På fredagen red jag en häst på morgonen (Kingston), sen jobbade jag (14-19) och sen red jag en till häst på kvällen (Lelle).

Efter en sån hästig vecka så fick jag dock en lugn helg då jag var ledig från jobbet och bara behövde rida min egna häst. Men det har varit väldigt roligt att rida andras hästar i några dagar och släppa på kraven på min egna.




Nu veckar det dock som att jag har dragit på mig en rejäl förkylning så den här veckan ska nog bli lite lugnare än den förra...

So Long!