Emma

Ledig dag!

Ledig dag idag. Känns bra efter gårdagens personalaktiviteter med världens bästa kollegor. Kan säga att det känns i kroppen att vi gjorde yoga igår! Men det är skönt, då vet man att man jobbat på. Det var en väldigt trevlig middag också och efter den så spenderade jag mesta delen av kvällen med att sjunga! Och eftersom att jag älskar att sjunga så kan ni gissa att jag hade en rolig kväll.

Idag är jag helt ledig och fick dessutom sovmorgon (tack E). Så sömntimmarna för närvarande tror jag till och med ligger på + (väldigt ovanligt). Fast jag jämnar ut det med att jobba natt i helgen... Sen har jag varit i stallet och joxat och grejat. Väldigt trevligt! Och sen har jag ridit min underbara, vackra, lilla Ferrari på kandar idag. Oj som han jobbar på! Vi gjorde jobbade mycket med samlingen, gjorde mycket skolor och enkla byten. Måste säga att skolorna är riktigt bra! Han är så duktig min fina lilla L

För alla er som vet att vi har haft en liten svacka så kan jag bara säga att min häst har vänt osäkerheten till ännu starkare kärlek till honom!

Till veckan ska vi prova en ny tränare, från Portugal. Ska bli jättespännande! Han håller först i teorilektion på tisdag och sen så ska jag rida onsdag och torsdag. Hoppas verkligen att kvarkan släpper snart på våran förening (det finns hopp) så att jag får åka och tävla sen. Nu är det MsvC som gäller för hela slanten och vi är på G!!