Emma

What A Feeling!
Åh vilken kul dag! Inget jobb, men ändå full rulle med olika aktiviteter.

Började med att rida hästen i morse och jag kan verkligen inte beskriva hur fin han var! Han var så lösgjord och framåt att det kändes som att hela hästen var framför mig och att bakbenen skulle ta i frambenen. Som att köra en Ferrari! Gjorde jättebra enka byten och skolor (till och med slutan på diagonalen). Helt fantastiskt underbar!! Imorogn blir det nog kandar. 

 
Åh vad jag vill ut och tävla!

Efter stallet så åkte jag till IKSU för ett Yogapass med kollegorna. Jättehärligt! Fick ta i som tusan och sen blev jag så väldigt avslappnad. Kan inte minnas senast jag inte hade några spänningar alls i kroppen.

Nu ska jag iväg på utbildning och sen blir det middag ute. Efter det får vi se vart kvällen bär, men ska jag vara ärlig så är jag mest peppad på att åka till stallet imorgon och rida min fina häst igen! :)

Kramar!