Emma

Äntligen semester! Eller?
Jahapp första semesterdagen och jag vill bara bryta samman över att jag har så mycket i huvudet! Fast måste säga att jag löser, kommer ihåg och utför det mesta väldigt bra. Men man känner en sån stress när man inte gjort klart något, även om det inte är möjligt och man faktiskt är ute i god tid så är det mycket att komma ihåg. Och blir lätt mer från olika håll. Skönt ska det bli när detta är över och jag får semester på riktigt! I mitt fall är det dock bra att jag gör bort det mesta före helgen vilket innebär att jag kan koncentrera mig lite på att tävla sedan. Rider en MsvC per dag och Lelle har faktsikt känts riktigt fin de senaste dagarna. Idag blev det dock bara en barbackaskritt i paddocken. Var 8h i stallet och av dem la jag ca 1-1,5h på min egen älskade häst.
 
Efter helgen blir det dock lugnt. Lelle ska varvas ner måndag-onsdag och sen åker han på bete. Då följer jag med honom och bor hos mamma (där han ska gå) till söndagen. Planerar att se på film, sy och sola. Sen drar mitt sommar-/semesteräventyr igång. Flyger  ner till Stockholm på måndagen (9e) och är där till torsdagen (12e). Sen åker jag ner till Halmstad till lördagmorogn (14e) då jag åker ner till Falsterbo och går på horseshowen lördag och söndag med herr och fru G. Sen hakar jag på dem uppåt genom Sverige och min tanke är att hoppa av någonstans i närheten av mormor (blir väll 16e). Planerar att stanna hos mormor till lördagen (21a) och sen åka hem. Börjar jobba igen på måndagen (23e). Vilken semester alltså, kommer ju bli hur kul som helst!!!
 
Men som sagt... först måste jag överleva helgen!