Emma

Julafton
Igår var det julafton! Fast "skilsmässobarn" som man är så blir det ju två julaftonar. Vi, jag och syrran, firade "lilla julafton" den 23:e hemma hos farmor och farfar tillsammans med pappa, E och P. Mysig tillställning och som vanligt äter man ju alldeles för mycket...

Igår på självaste julafton var vi hos mamma detta år. Där samlades många personer från olika håll för fira. Bland annat min mormor och morfar som det var väldigt kul att få fira med. Blev som vanligt Kalle, julbord, klappar, lekar, bullar, choklad och många skratt! Ni vet det där vanliga på julen.

Fick fina klappar också! En ny slalomhjälm (supersnygga och väldigt efterlängtad) av pappa och jag och Lellis fick ett schabrak av mamma (hör och häpna). Av syrran fick jag nånting som är en (Victorias) "secret" mellan henne och mig! Och massor med annat fint, användbart och bra. 

Julaftonsdagen började dock med det bästa, nämligen barbacka på Lelles rygg! Kan ni tänka er något mysigare? 


Mys med Lucky hos farmor och farfar

Jag och syrran hos mamma

Barbacka på Lelles rygg