Emma

Of to Norwey
Om några timmar går planet (förhoppningsvis med mig i) till Stockholm. Där spenderas ett dygn hos faster, farbror och kusin och sen åker jag imorgon vidare till Oslo för att fira nyår där! 

Alltid lika jobbigt att skiljas från Lellis när man ska åka men jag vet att han är i goda händer...

Nästa år ska jag nog inte åka runt så mycket som i år, så vida det inte är på tävling men jag tror det kanske också kommer trappas ner aningen pga studierna. Jag ska verkligen satsa på min utbildning. Tänkte också ta ett "hälso-år" och äta ordentligt och ta hand om mig bättre. Tror det kanske även blir ett "vitt år" då jag på sista tiden blivit väldigt anti alkohol. 

2013 har inte riktigt blivit som jag trodde vid årets början men som jag sa då så skulle jag vara på en annan "plats" i livet än jag var då och det är jag ju! 

Jag har mycket att vara tacksam över även om detta år inte varit det bästa i mitt liv direkt (bland de sämre). Men mycke bra har också hänt. Min häst har inte blivit skadad utan har var pigg och fräsch så vi kunnat träna och tävla det vi ville (att sedan resultaten inte blev de önskade är en annan femma), jag har äntligen börjat en utbildning som jag känner mig jättenöjd med och har ju faktiskt detta år lyckats ta mig till London! 

Nu ska vi blicka framåt till ett bättre 2014! 
Gott nytt år!! 
Jag & Lellis