Emma

Jobbar på...

Efter att nu avverkat 2/3 av kemikursen (skrev uppdrag 2 igår) så övergår jag nu till fysikens värld. Detta går ju som tåget!

Lille hästen och jag fick visa upp oss på tränarutbildning igår. Det var mycket lärorikt och vi fick många bra tips. Får försöka tänka på att det som inte är riktigt bra är bara pga mig eftersom jag lärt honom allt han kan. Och visst har jag gjort ett rätt bra jobb på 2,5 år att ta honom från att tex inte kunna galoppera rakt fram på spåret och än mindre fatta galopp eller gå på tygeln, till att kunna byten, påbörjat serier och startat MsvB med en vinst till och med! Men vi har lång väg kvar för det och många kvaliteter kvar att ta fram!

I lördags drog vi ihop vårt "stuggäng", de som kunde iaf. Vi gjorde tacos och drack lite dricka och hade trevligt. Kvällen och natten avslutades sedan på Lokal.