Emma

Mycket gjort, och dagen gick fort!
Varit en kreativ dag för min del. Började med enormt mycket (kändes det iaf som) plugg. Fick mycket gjort och det kändes väldigt bra! Vid lunch åkte jag till stallet. Kände där ingen stress då det inte var några bokningar och jag inte hade bråttom. Red Lelle med gramanen alldeles ensam (nästan hela passet) i stora ridhuset (som för övrigt var nyharvat) och han var superfin. Pigg fräsch framåt, kunde inte låta bli att le där jag satt! Otroligt lydig och reglerbar men också med power, me like. 

Planeringen är så att vi igår gick en skogspromenad, tränar för Marc imorgon på kandaret, kör markarbete/hoppning på onsdag, skrittpromenad på torsdag, genomkörare på tränsbett på fredag och sen tävling lördag och söndag. Rider FEI inledande msvb på lördag och MsvB:2 på söndag. Ser fram emot det och känner att jag verkligen laddat om sedan förra tävlingen. 


Bilder från förra Marcträningen

Ikväll har jag gjort något riktigt busigt, men jag borde inte berätta även om jag gärna vill. De flesta har ju ändå redan räknat ut det så här kommer det: jag har (med hjälp av syrran) gjort påskkort. Inte på vad som helst utan på mig, Lelle och Våfflan, alla iklädda färgglada fjädrar. Kan väl säga att jag har ganska snälla djur! Det färdiga resultatet får ni dock vänta med till påsk. Det finns verkligen en barnslig del av mig som tar över ibland men vem kan hjälpa det när sånt här är så kul!?! 
Lelle görs iordning inför fotografering med fjädrar och ägg i manen