Emma

Fuck my life!
Jävla helvetes skit! 

Kom till östra paviljongen idag (relativt) redo att skriva omtentamen i sjukdomslära. Blev lite nervös när den inte fanns med i någon sal, ännu mer nervös när det visade sig att den inte skulle skrivas idag. Ringer studievägledaren och undrar och får veta att den skrevs igår... Undrar då när den tenta som jag planerat in på lördag ska skrivas och den var tydligen förra veckan! Visade sig att den filen med tentamenstider som ligger på våran databas är gammal och har uppdaterats på en annan hemsida. Där har ju givetvis inte jag kollat... Blir så arg, ledsen och besviken på mig själv! Man tycker ju att någon borde ha reagerat då jag anmälde mig till tentorna och skrev de här datumen men i slutändan är det ju ändå mitt eget ansvar. Faaaaan! Allt plugg, all tid, all energi... 

Blir en tuff höst känner jag...