Emma

Uppladdning!
Årets första tävling i helgen och det är verkligen full rulle inför! Trots allt som ska göras så känns hästarna bra så de ska nog prestera så länge jag också gör det. Känns som att vi haft ett bra upplägg. Lellis har fått gå dressyrträning för Marc måndag och tisdag (och varit superfin), sedan red vi lite bommar på onsdag. Metallica vilade i måndags och fick sedan gå dressyr tisdag och onsdag. Idag har båda fått promenera i skogen och imorgon ska Lelle få sig förberedande dressyrpass och Metallica ska få titta på banan och skrittjobba lite inne på den. 

Söt-Lellis i boxen

Mitt upplägg är inte riktigt lila bra... Har inte hunnit sova och äta så mycket men vad gör det, har fått energi av glädje istället. Har jobbat under bokrean på veckan. Vilken underbar arbetsplats! Trevlig miljö, trevliga kunder och trevliga kollegor, man kan inte bli annat än glad! Är ju även uppstallningsansvarig på tävlingarna vilket innebär lite planering och jobb men jag måste säga att jag leder en fantastisk arbetsvillig grupp så det blir alltid bra i slutändan. Lyckats plugga mer än jag trodde faktisk vilket också är bra. Men det bästa är nog att jag fått ta hand om Metallica hela veckan! Mycket att göra, högt tempo men roligt har jag haft! 
Metallica på promenad

I helgen blir det LB:2 för Metallica och MsvB:4 för Lelle på lördag och MsvC:2 för Lelle och LB:3 för Metallica på söndag. Nu kör vi!