Emma

Lets take a selfie!
Sjukt rolig kväll igår tillsammans med Hippo-brudarna. Var ju en speciell brud på besök från Piteå och med henne kan ju kvällen inte bli annat än bra! Dessutom en nybliven 23-åring som behövde firas! Mysig förfest, bara tjejer, bara häst-tjejer - whats not to like? 
 
Mycket skratt
Mycket snack
Sång och dans
Ger ingen chans
Det är riktiga grejer
Vi häst-tjejer!
 
 
 
 
Jag erkänner att det blev några selfies igår... 
 
How can we grow old when the soundtrack of our lives is rock and roll
 
Kvällen fortsatte på Rex där det trots löning, pride och VW Grand Prix inte var så mycket folk. Perfekt tycker jag, då ryms man ju på dansgolvet utan att bli knuffad, klämd eller trampad på fötterna. Min kropp behövde ut och dansa tror jag, kände mig riktigt taggad! Känner mig riktigt fräsch idag till och med (trots att det blev en något tidigare morgon än planerat) och tänkte börja med att städa och diska innan jag ska jobba 12-16. Its gonna be a good day!