Emma

Det var den julen!
Julen är över. Fast kanske inte riktigt helt ändå då jag inte hunnit fira med mamma eller pappa ännu. Själva julafton och julhelgen spenderades i Stockholm hos faster, farbror och kusin i sällskap av farmor och farfar. Det var väldigt trevligt. Jag fick många fina julklappar, bland annat en värmekudde, en poncho, duntofflor och ett IQ-pussel. Men mycket mer fint också. Vi har ätit god mat och spelat spel och haft det mysigt. På annandagen hann jag åka förbi moster och två andra kusiner också. 
 
Ännu är jag åter i verkligheten. Tar hand om finaste Guzzman som är en riktig fröjd att rida nu när han har lugnat sig lite efter vilan och första igångsättningen. Han känns som vanligt att rida, helt underbar. Jag pluggar, dock inte så mycket som jag borde och jag jobbar. Våfflan kom hem idag så nu är min "familj" fulltalig igen. Jag borde verkligen ta tag i mitt bombnedslag till lägenhet efter två resor och massor med julklappsinslagning med det tar som emot. Kanske imorgon, imorgon är det en ny dag! 
 
Hoppas ni också haft en riktigt mysig och god jul!