Emma

Första advent
Jag fattar ingenting! Vad hände med november? Var det inte september nyss? Och fredag för den delen också? Har haft så mycket att göra hela veckan. Varit igång från väldigt tidig morgon till sen kväll. Idag var första helt lediga dagen. Så vad har jag då gjort? Jo jag har storstädat hela lägenheten samt tvättat och diskat också. Hade tänkt hinna med bilen också men det blev så noggrant gjort i lägenheten så det tog så mycket tid. Måste plugga också! Vid lunch åkte jag till stallet där jag julpyntade åt Guzzman. Så klart att han också ska ha det julfint. Sedan har vi tagit en promenad också. Ikväll har jag julpyntat i lägenheten. Nu är det riktigt mysigt och fint här. Så nu har jag nog frid att plugga resten av kvällen. 
 
Förra året uppdaterade jag en så kallad julstatus där jag skrev om julstämning, jullåtar och julklappar bland annat. I år ser det bra ut och det är inte ens första december ännu. 
Julklappar köpta: 6 stycken
Julklappar inslagna: 6 styrken
Julspellistor skapade: en och det räcker så
Julkort skickade: inga då det inte är riktigt klara ännu
Ätna lussebullar: alldeles för många
Snögubbar byggda: ingen eftersom att det inte behagar ligga kvar någon snö
Julbord ätna: inget
 
Jag och Guzzman önskar trevlig första advent
Guzzmans fönster
Pyntad lägenhet (självklart är jag miljömedveten och återvinner förra årets adventsljus)