Emma

Det man lär sig...
Det viktigaste man lär sig i livet är att lycka och glädje inte varar för evigt. Besvikelse är det värsta känslan. 
 
Varje torn du bygger upp ska någon annan rasa ner
Nån idiot som bara ser sin chans och tar den
Vem som helst kan avge tomma löften
Och göra hål när de lova och svär
Det är lätt att hålla käften 
Och svårare att säga som det är
 
Trots 11 timmars sömn är det trögt att ta sig ur sängen idag. Jag är knäckt, orkar inge mer. Jag sugs ner i det svarta och jag tror ingen ens bryr sig. Ingen skulle någonsin sträcka sig efter min hand. Men jag måste upp, måste se till att de som jag verkligen älskar, de som är de viktigaste i mitt liv, mår bra. Det är tur att jag har dem. Vad vore jag annars? Utan dem som aldrig ljuger, alltid lyssnar och alltid förlåter? 
 
Do you still say your prayers little darlin'
Do you go to bed at night 
Prayin' that tomorrow,
Everything will be alright 
But tomorrow's fall in number
In number one by one 
You wake up and you're dying
You don't even know what from 

Well they shot you point blank
You been shot in the back 
Baby point blank
You been fooled this time little girl that's a fact 
Right between the eyes baby,
Point blank right between the pretty lies that they tell 
Little girl you fell
 
Men det har jag också lärt mig, jag kommer tillbaka. Glädjen återvänder. Allt är bara en del i livets stora bergochdalbana som ibland verkar väl galen för mig. Det är svårt då ingen nära mig förstår mig och respekterar hur jag är. Man ska inte låta någon komma för nära och tro att någon endast vill en gott. 
 
Is a dream a lie
If it don't come true
Or is it something worse...