Emma

Ibland är det dumt att klaga
Det finns nog ingenting som gör en så full av energi och lycka som att galoppera fram i snön under solens sken. Det är verkligen frihet! 
 
Det var allt för länge sedan jag och Guzzman tog oss ut i skogen på riktigt men idag var dagen. Runt nollgradigt och skinande sol, kan det bli bättre? Det blev en härlig galopp i snön och jag fick faktiskt hålla i mig lite då Guzzman var rätt busig. Lite glädjeskutt, bockar och backutsparkar men jag satt (hör och häpna) stadigt kvar. Måste vara efter all hoppträning då jag fokuserat på bättre sits och nertramp. Efter galoppen kunde vi skritta hemåt i den underbara solen och bara njuta av varandras sällskap, solens strålar, den fräscha luften och det härliga ljudet fråg Guzzmans steg i snön. Helt underbart magiskt! 
Friheten definierad