Emma

Spännande!
Gissa vad som händer imorgon! -Nej -Nej -Nej! Eftersom att du inte kunde gissa så avslöjar jag det. Lugn! Jag sa ju att jag avslöjar det! Det är någonting riktigt kul och spännande. Jag ska vara hårmodell för en frisörutbildning med frisörproffs! Underbart! Behövdes dessutom verkligen, ska bli riktigt roligt! Gratis färgning och klippning av riktiga proffs, inte illa. Va dessutom typ 30 på uttagningen som var idag men bara 8 blev uttagna. Och ne av dem va lilla Emma, vem kunde trott? Hihi

Ni kanske inte vet det men jag har varit hos mormor tisdag till fredag. Haft jättemysigt. Min mormor är så jäkla rolig! Hur som haver, bakat jätte mycket och gått upp typ 10 kg, men vtf, va ju hos mormor. Hade jätteroligt och härligt de dagarna...

...Sedan väntade en väldigt lång helg bestående av X3M till 2, efterfest till 4, eftersnack till 5 och sängen halv 6 på fredagen och jobb mellan 00 och 4 på lördagen. Jobbigt! 

Har Luckynappat Lucky nu och myser lite.

Ha så kul imorgon, det ska iaf jag!
Puss