Emma

Rock n' roll

Sitter här och lyssnar på 70- och 80-tals rock... Suffragette City!!
Btw, Gary Moor! Lyssna, han är good for you ears, de behöver ju också lite finheter nu och då. Typ RogerPontar-Rock-Påengelska haha men bra grejor.

Körde ju givetvis vilse idag. Skulle skjutsa hem J efter jobbet och hittade verkligen inte tillbaka, irrade säkert runt på obestämd mark i 10 min innan jag hittade rät väg igen. Okej, ni kanske tänker Vaddå 10 min? Vilken tönt! Men det var 10 min i panik vill jag lova! Ni som vet hur det gick när jag skulle köra till Skellefteå kanske förstår. Emma - en galning i trafiken, vilken utmärkt titel till min kommande bok, har ju en del att välja på:
Emma - En katasrof i köket
Emma - En jäkel på dressyr
Emma - Sveriges sexigaste
Emma - Skämer ut sig på Arlanda
Emma - Kan inte städa 
Emma - Sämst på att stava
Emma - En galning i traffiken 

Måste säga att även om livet är finfint så saknar jag en Party Pang Pudding och en Anonym Sötnos väldigt mycket. Saknar många fler också men det blir för långt inlägg för att räkan upp alla, ingen skulle ändå orka läsa.


Väldigt glad att TVn funkar (även om så bara 4an och 6an men de duger), VHS och DVD funkar och datorn med internet (som ni kanske fattar) funkar. Har en grym gammal kärra som jag redan gillar (även om jag körde vilse) och känner mig redan hemma i lägenheten. Kommer givetvis inte alltid tänka så possitivt på saker och ting men sån är ju jag som ni vet. Och till er "där uppe" (ni i Umeå, inte Gud!) Här är marken bar, idag va det sol och över 10+. Sug på den! 

Puss på er!
Nu ska jag ladda för min första riktiga dag på jobbet. Den kommer bli lååååång, men det gör absolut ingenting, den blir kul! 
 

#1 - Saga

Gud vad kul att göra något nytt!

Hoppas det går bra på jobbet!



Kramar



(du måste kolla in min blgg, hih )