Emma

Lugnet efter stormen
Vilken helg!
Haft så roligt att det inte är klokt!

Det var ju som bekant SM i hoppning på Hippo i helgen och gissa vem som kom hem på besök då?! Jo FlippiFlippan! Å så kul vi haft, precis som på gamla goa tiden. Utgång i fredags, vi drog på Allstars. Har aldig varit där förut (eller jo när det va Olles...) så det va kul och det va ju ett helt ok ställe. Intressant nu såhär i efterhand att jag inte dansade någonting, fast hade ju fortfarande lite ont efter olyckan då. BTW så har jag inte ont längre och rider på som vanligt. Sen va det SMfest på lördagen och det va helt galet roligt! Så mycke kul då att jag inte orkar berätta allt men jag kan ju säga att jag gjorde lagomt mycke galet och skrämde våra kära pojkar från söder genom att bara prata och vara mig själv. Som vanligt med andra ord. Jättekul!

Va ju pressvärdinna under helgen och då fick jag i uppdrag att hämta SM pristagarna efter prisutdelningen för att gå till presskonferens (hur fan stavas det?) så jag kände mig ju lite viktig då. 

Man va ju väldigt inspirerad efter SMet så jag kunde ju inte låta bli att hoppa lite på måndagen. Fick låna en hoppsadel som låg bra så slapp jag hoppa i dressyrisen. Det gick superbra! Vilken underbar häst! Taggar julklappshoppningen! Nu på lördag ska vi försöka tävla lite för då är det klubbis. Rider LA:4 och LA:5 på Kate och LA:5 och MsvB:3 på Kerdos. Vi får väll se vem av dem som slänger av mig först. Få som är med också också så jag är ju typ varannan startande. Tur att systeryster ska grooma lite. Me det känns bra inför, red båda igår, Kerdos va väldigt stel men han har ju vilat i fyra dagar så det va ju inte så konstigt, det som va konstigt va att han va lite seg. Kate va jättefin och jag fick upp henne i formen vilket behövs och hon jobbade på riktigt bra. 

Ska ut och rida Kärran nu och sen ska jag promenera lite med Katean... sen ska jag börja med hemtentan, huvva!

Fått riktig bra ordning i lägenheten, den har blivit jättefin. Tillbakaflyttningsfest?

So Long!
E