Emma

Nu är jag 21!!
Och har varit det sedan tisdagen den 23e =)

Det va en väldigt trevlig födelsedag (även om jag får lite ålderskris och känner att nu när man är över 20 så behöver man inte fira). Jag jobbade iofs halva dagen men om man jämför det med att jag förra året satt halva dagen på bromma flygplats så är det mycket bättre. Jobbar ju dessutom med underbara människor! Sen mötte jag syster yster på stan och vi gick hem till mig. Hon gjorde mig världens godaste tårta ♥ som vi senare på kvällen bjöd några nära och kära på. Fick mycket som jag önskat, som en limegrön vattenkanna (som jag btw har provat idag och den är inte bara snygg, den är bra också), en limegrön tulpanvas (jättefin!) och dessutom tulpaner till den och sist men inte minst högtalare till min dator. Fick mycket annat fint också och jag vill tacka alla, ingen nämnd ingen glömd! Det som betyder mest är ju ändå att det rings, skrivs, kramas och hälsas på mig när jag fyller år. Då blir man jätteglad!

Nu när jag just fyllt år så har jag faktiskt unnat mig en hårklippning. Det blev jätte snyggt!!

Nu taggar jag personalfest på tisdag! Blir någon aktivitet först, spännande, sedan middag. Förbereder ett litet extranummer men vi får se om jag törs...


Johnny Depp-låten

På återseende!
E