Emma

Halloween
Ja det finns ju många åsikter om när Halloween egentligen är, är det någon som vet? Tror det är på onsdag eller torsdag men att det faktiskt ska firas nu under denna helg. Många håller nog med om det såg det ut som på fredagkvällen/natten iaf. Däremot firas Allhelgona nästa helg. Nåväl, hur det än går till så bastämde jag, M & V och för att fira i fredags för det var enda dagen på två veckor som alla kunde (jag jobbar natthelg nästa helg), man får ju ta det när man kan, bättre tidigt än sent och bättre sent än aldrig... Hade många funderingar på vad man skulle vara. Första tanken var nog Clintan i dollar-triologin men den slog jag snabbt bort. Sen var planen Zorro men det blev ängel, passade bra då M var djävul. Vi var så grymt snygga (alla tre)!! Och galet kul hade vi också alla tre!! Måste nog säga en av de bästa utgångarna detta år för mig!
 
Jag & M som, ja det ser ni väll?
 
Självklart ska ju Lellis också vara med och fira! Han har ju hittills inte missat en högtid i år. Blev spindelnät med små spindlar i man och svans och en luden, jättespindel i pannan. Fast lika glad va han för det, den lille sötisen!