Emma

Kemi är kul!
Jajjemen! Då var man igång! Öppnat en skolbok för första gången på lång tid!
 
Börjat Kemi 1 och Fysik 1 idag (gamla A-kurserna på gymnasienivå). Tanken är att läsa till behörighet för framtida studier då jag läst en samhällsvetenskaplig kurs så kan jag behöva naturämnena. Har idag lyckats plöja mig igen tre kapitel kemi med tillhörande uppgifter och än är jag inte klar. Och vet ni? Det är faktsikt ganska roligt!
 
Just jobbat natthelg, stökig natthelg. Men vad gör det när man har grymt bra personalteam med sig?! (Fast jag saknar två väldigt mycket!) Galet trött i morse iaf... Inte blev det bättre när någonting small jättehögt i huset vid 8-tiden, borde ha klivit upp då men nej, jag somnade om men det tog tid så vid 10:30, när klockan ringde, så var jag ju jättetrött. Sedan hade en stor fet långtradare parkerat bakom min bil så jag knappt kom ut... Var lagomt less och på dåligt humör när jag kom till stallet men det räckte med en blick på Lellis så fick jag den här varma goa känslan i magen och allt liksom bara rann av mig.
 
Lyckats ta mig ut på en liten joggingtur också för att "lufta hjärnan" lite, riktigt skönt! Men nu dags för studier igen!